Jelenlegi hely

14. számú pályázat - Ragacstengertől - Sárkány szorosig a Szélkirálynővel - Szabad Waldorf Általános Iskola és Gimnázium, Alapfokú Művészetoktatási Intézmény 3. osztály (Szegedimami)

 

Szabad Waldorf Általános Iskola és Gimnázium, Alapfokú Művészetoktatási Intézmény 3. osztály -  6725 Szeged, Kolozsvári tér 1-2.

Felkészítő tanár: Kovácsné Mukics Andrea

 

A gyerekek agyagból készítettek el egy kiragadott történetet a Rumini mese alapján. A diákok a Sárkány, a Polip, az Egér és a  Szélkirálynő csapatban dolgoztak. A gyerekek saját fantáziájuk alapján készítették el a munkákat. Ezeket a figurákat agyagból formálták, festették. Kerámikus segítségével kiégettük az elkészített hajót, polipot, sárkányt és az egérhősöket, ezután készítettük el a  terepasztalt.

 

 A jelenet címe: Ragacstengertől - Sárkány szorosig a Szélkirálynővel címet kapta.

 

A pályamű videó formában:

https://youtu.be/drMY-Fd5U2E

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Olcsó tippek és fortélyok az egészséges növényekért és a cserepes növények fagymentes átteleltetésért.
Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Sokan tapasztalhatjuk, hogy a takarítás nem pusztán házimunka, hanem lelki, pszichés folyamat is: nemcsak a lakóterünket tisztítjuk meg és rendezzük el, hanem vele a gondolatainkat, a lelkünket is. Ez pedig nem véletlen: a lakásunkhoz, a rendhez vagy éppen a rendezetlenséghez való viszonyunk ugyanis jóval többet mond el rólunk, mint gondolnánk. Az LG Fuller Bianka pszichológussal járta körül, miről árulkodnak a szokásaink.
Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Miért vallanak kudarcot a hagyományos nevelési módszerek az ADHD-s gyerekeknél? Az október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar (ADHD) és a diszlexia tudatosításának hónapja. A viselkedési tünetek mögött gyakran specifikus kognitív gyengeségek állnak. Szerencsére ma már egyre kevésbé azonosítjuk az ADHD-t a „rosszasággal”, azonban sok szülő és pedagógus szembesül azzal a kihívással, hogy a hagyományos nevelési eszközök nem működnek. De a szakértő szerint az ADHD-val élő gyermekek motiválására is megtalálhatjuk a hatékony. stratégiát.
Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

A legutóbb történt, kiskorút ért bántalmazás esete mellett szülőként sem mehetünk el szó nélkül, fel kell vennünk a kesztyűt és felkészítenünk gyermekeinket az ilyen helyzetekre is.
Ugrás az oldal tetejére