ITT A MÓDSZER, HOGYAN GYŐZD LE A KONKURENSEKET, HOGYAN LÉPJ A PIAC ÉLÉRE, ÉS HOGYAN ÉPÍTS ÉNMÁRKÁT EGYETLEN KÖNYV MEGÍRÁSÁVAL!
A Szakértő – Piacépítés, piacvezetés, Personal Branding, és a vevők bizalmának örökös elnyerése egyetlen szakkönyv megírásával!
Olvass figyelmesen, kapcsold ki az emailt, zárd be a Facebookot, lépj ki a chat-ből!
Sok vállalkozó, tanácsadó és szakértő ismerte már fel, hogy mindenképp érdemes legalább egy könyvet megírniuk, és remélhetőleg már te is köztük vagy:
- mert egy jó szakkönyvvel piacot lehet építeni, sőt, a piac élére is lehet állni;
- mert egy jól megírt könyv építi a szakértői énmárkát;
- a versenytársakat egy csapásra magad mögé tudod utasítani, a “futottak még” kategóriába;
- és közben le is tudod nyűgözni az olvasóidat, az örök hála érzését ébresztve fel bennük.
Mondj még egy módszert, eszközt, ami ennyi feszített célt el tudna érni, ilyen könnyen!
Nincs más ilyen módszer vagy eszköz, bármeddig is gondolkodsz rajta! A blog, a PR cikkek, a médiamegjelenések, a Facebook rajongói oldal és hasonló csatornák és eszközök csak egy-egy részcélt tudnak elérni, ráadásul folyamatos gondozást igényelnek, állandóan, és egyszerre, és örökkön-örökké. Brrr…
A könyvet egyszer kell megírni – vagy megíratni, erről lejjebb lesz még szó -, és utána évekig végzi a munkáját, akár eladod, akár ajándékba adod, akár reklámhordozóként használod majd!
DE MILYEN A JÓ SZAKÉRTŐI KÖNYV?
Minden tudnivaló és részletek Vidi Rita oldalán>>
Kezdés: 2015. szeptember 1.
A képzés kizárólag online zajlik, így kényelmes és hatékony.
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges